Gossip girl & éclairs…

Sneeuw, vriestemperaturen, spekgladde wegen en  kinderen die op de slee naar school gebracht worden.  Ouders, die nadat ze de kinderen in school hebben achtergelaten, zelf weer even kind worden…  Papa’s laten zien dat ze echte stoere mannen zijn en trekken de mama’s op de slee verder.

Eenmaal binnen is het genieten op de zetel,  zalig warm onder een dekentje, wegzwijmelend bij de intriges, manipulaties en liefdesaffaires van Blair & Co in “Gossip girl”.  Erwtensoep  op het vuur, klaar om opgediend te worden.  Wortelstoemp met boerenworst… en als nagerecht…  Ja, de Sint is al geweest voor mijn man, op zijn wenslijstje stond: homemade éclairs!  Wat doe je dan als die man het hele jaar braaf en zoet is geweest…  Soezendeeg maken.  Crème patissière voor de vulling en ganache om af te werken.  Alleen… wachten tot na het eten was er niet bij…  Zo ongeduldig als hij was.

En wat heb ik gedaan?  Een donker kantje van mij kwam naar boven.  Ik heb 2 éclairs genomen, ben bij mijn zwangere vriendin gaan aanbellen EN heb haar omgekocht!!!  2 éclairs in ruil voor season 3 van Gossip Girl!  Wat denk je… Ze kon de verleiding niet weerstaan.  2 éclairs lichter, maar met “Gossip Girl” ben ik naar huis gegaan! Misschien, heel vermoedelijk ben ik stilaan in Blair Waldorf aan’t veranderen… vrienden omkopen maar dan spijtig genoeg… zonder de Chanel-handbag om mijn arm.

Over cakebunny

Graag koken, genieten van het leven. Fier om mama te zijn van een prachtige dochter. Fier om vrouw te zijn van een schat van een man die steeds weer het beste in me boven haalt.
Dit bericht werd geplaatst in Diner, Eten, Eten En Drinken, familie, koekjes, koken, Uncategorized, vrienden en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Gossip girl & éclairs…

  1. mmm die zien er yummy uit! Gossip girl ken ik helaas niet, maar aangezien er vele raakvlakken zijn tussen onze interesses moet ik me er maar eens dringend in verdiepen!

  2. Cakebunny zegt:

    Pas maar op want ik was na 1 aflevering “hooked”! :-) Voelde me weer 16.

Plaats een reactie