As seen on pinterest…

20131009-104128.jpgBen eens benieuwd! Pinterest experiment. Onlangs zag ik een pin hoe je zelf lente-uitjes kon kweken. In plaats van de afgesneden topjes de vuilbak in te keilen, zou je ze kunnen “recycleren”. Een glas water in en hup… Na 12 dagen een nieuwe “bunch” lente-uitjes. Wel tijd om eens iets met mijn talloze pinterest-pins te doen en deze eens uit te testen.

En warempel! Misschien nog te vroeg om te juichen maar zie na 2 dagen toch al enige vooruitgang!

Over cakebunny

Graag koken, genieten van het leven. Fier om mama te zijn van een prachtige dochter. Fier om vrouw te zijn van een schat van een man die steeds weer het beste in me boven haalt.
Dit bericht werd geplaatst in dyi, Eten, Eten En Drinken, Food & drink, koken en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op As seen on pinterest…

  1. Kris ramault zegt:

    Wij eten het wit op en gooien het groen weg :) x

  2. Ricky zegt:

    Ik ben benieuwd of het nog gelukt is. Mijn ervaring is dat het groen erg dun blijft. Ik heb het ook wel eens met selderij geprobeerd. Gewoon het onderste stukje in de moestuin gestopt. Dat ging super!
    Leuk blog heb je trouwens, je komt op mijn volglijstje :)

Plaats een reactie