Italians do it better

Deze slideshow vereist JavaScript.

Italians do it better… Toch wat lekker eten betreft. Als Italiaanse kan je me echt niet bekoren met een portie friet maar voor een lekkere eenvoudige pasta mag je me zelfs wakker bellen. De pasta van mijn vader volgens het recept van mijn “nonno” niets heerlijkers dan dat en mini-me weet het eveneens te appreciëren. Evenals deze…

Casareccia con peperoni…

Wat heb je nodig:
125 gram casareccia pasta
Een rode groene en gele paprika
Sjalot
Potje peperoni & melanzane van sacla (Delhaize)
Alpro soya room (om het licht te houden)
Peterselie en bieslook gesnipperd

Snij de groenten en ui julienne, stoof deze aan tot beetgaar. Voeg de helft van het potje sacla toe en de room. Afgedekt laten sudderen, afkruiden met zout, beetje paprikapoeder en cayennepeper om het wat pittiger te maken.
Als de pasta gekookt is voeg deze toe aan de pan met de saus en meng dit op een laag vuur nog even onder. Afwerken met de gesnipperde peterselie en bieslook.

Zoals altijd… Simpel en lekker!

Over cakebunny

Graag koken, genieten van het leven. Fier om mama te zijn van een prachtige dochter. Fier om vrouw te zijn van een schat van een man die steeds weer het beste in me boven haalt.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie