Mama zijn…

Deze slideshow vereist JavaScript.

Elke keer sta ik weer versteld van mezelf… ik zag mezelf niet meteen als het “moederlijke” type of beter gezegd: de moederkloek.  Uitspraken zoals: “Nooit van m’n leve ga ik naar die K3-shows” of “Plop dvd’s komen er hier niet in!” zijn me zeker niet onbekend en ja… ook keek ik wel eens met opgetrokken wenkbrauw naar mama’s die koelekoele kiele kiele over de wieg hingen…

Tot die dag… mijn eigenste mini-me in m’n armen, onbewust gebeurde het, voor ik er zelf erg in had viel ik ten prooi aan de ooohs, de aaaahs, de kielekiele…van “zo schattig” en de “kijk eens wat ze doet” tot aan de K3 shows toe, inclusief jaarabonnement plopsaland!

Voor ik het goed en wel besefte veranderde ik in een echte moederkloek!  Is er een fietskar in huis gekomen, sta ik met plezier lunchboxen te prepareren, ga ik wel 100 keer shoppen in haar winkeltje waar de rekening steevast 2 euro bedraagt ongeacht hoeveel ik ook in het karretje doe.

En vooraleer de feministen hier aan m’n deur komen kloppen: Neen ik ben geen “muts”.   Ik ga werken, ik gun mezelf m’n sportmomenten maar met evenveel plezier verbrand ik m’n vingers aan het lijmpistool om haar die roze haarband te maken en zo een lach op haar gezicht te toveren…

Ps: voor de mama’s die het zelf willen proberen… easy! Tutorial voor de “Do it Yourself” haarbanden: “Shad & Lizzie blogspot” – Nog meer op de pagina “For Kids”

Over cakebunny

Graag koken, genieten van het leven. Fier om mama te zijn van een prachtige dochter. Fier om vrouw te zijn van een schat van een man die steeds weer het beste in me boven haalt.
Dit bericht werd geplaatst in familie, kinderen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie